Elektronikus időpontfoglalás
Egyéni fogadóórák rendje – 2023/24 II. félév:
–
Tanár neve | időpont | |
---|---|---|
Buzáné Kovács Bernadett | 8.b, matematika, angol | szerda 11:55-12:35 |
Csaplár Orsolya | német, történelem | kedd 13:45-14:25 |
Farkas Lilla | igh., matematika, kémia | szerda 11:55-12:35 |
Fidlerné Kiss Annamária | 7.a, matematika, technika | szerda 11:05-11:45 |
Fischer Rita | német, honismeret | csütörtök 8:55-9:35 |
Gémes Anetta | 5.a, rajz, napközi | kedd 11:55-12:35 |
Göbler Ágnes | angol | hétfő 11:05-11:45 |
Gyimesi Gézáné | 1.a | hétfő 8:55-9:35 |
Hajzukné Rack Noémi | igh., német | csütörtök 11:05-11:45 |
Hamzáné Hamza Ágnes | 5.b, német | kedd 11:05-11:45 |
Hutka Krisztina | 7.b, matematika, fizika | szerda 11:05-11:45 |
Kerti-Göncz Ágnes | 3.c | csütörtök 8:55-9:35 |
Kirch Gáborné | természetismeret, biológia | szerda 12:45-13:25 |
Kiss Lászlóné | 2.b | szerda 9:45-10:25 |
Klain Eliza | 4.a, természetismeret, földrajz, testnevelés | szerda 12:45-13:25 |
Koczor Viktória | 8.a, magyar | csütörtök 11:55-12:40 |
Kokas Nóra | 3.b | szerda 11:05-11:45 |
Kósa Zoltán | technika, napközi (1.a) | csütörtök 11:55-12:35 |
Marozs László | 6.b, testnevelés | péntek 8:55-9:35 |
Mikoss Anna | informatika, matematika | hétfő 9:45-10:25 |
Orosz Ágnes | német | csütörtök 11:05-11:45 |
Perjés Bálint | testnevelés | kedd 11:55-12:35 |
Pintér-Mohácsy Noémi | angol, tanító | kedd 9:45-10:25 |
Piroska Katalin | technika, napközi | hétfő 11:55-12:35 |
Puskás Nóra | 2.a, környezetismeret | hétfő 11:05-11:45 |
Rack Áron | 6.a, német, természetismeret | kedd 9:45-10:25 |
Rack Ferencné | igazgató | – |
Rádi Rita | fejlesztő pedagógus | hétfő 11:55-12:35 |
Rothauszky György | ének | csütörtök 10:25-11:05 |
Szabó-Földházi Szonja | 3.a | kedd 9:45-10:25 |
Szabó Károly Miklós | informatika, napközi | kedd 11:55-12:35 |
Szokolay-Péter Bernadett | történelem, német | hétfő 8:55-9:35 |
Szőke Lívia | 1.b | kedd 8:55-9:35 |
Tomborné Katona Orsolya | német | kedd 8:55-9:35 |
Varga Monika | 4.a, matematika | szerda 11:55-12:35 |